Translate

Vadász

21:48:00 Unknown 4 Comments

V poslednom príspevku Must have som spomínala ako nemôžem odtrhnúť zrak od čipkovaných vecí a na moju radosť mi  pred dvomi týždňami dorazilo toto krásne tričko, ktoré som si objednala zo stránky Sheinside.com . Bola som dosť v obavách či ten materiál nebude nejaký shit, ale na moje prekvapenie za tú lacnú cenu je naozaj skvelé! Dnes sme sa boli ,,poprechádzať´´ po maďarských dedinkách a obdivovali krásu prírody, až na tie otravné komáre to bol opäť malebný západ slnka. Tie ich dedinky mi pripadali ako niekde pri mori. Najviac nás však zaujala jedna usadlosť s krásnymi tyrkysovými dverami a okienkami.
To viete, moja obľúbená farba :) 
ps: mám nový slameňák.......hneď v prvý deň som ho stihla 2x prisadnút a zničiť jednu mušličku O.o :(
ps2: mám nový cestovateľský sen........Aussie!
ps3: cesta lietadlom by ma zabila :D
ps4: kto mi preloží maďarský nápis na poslednej fotke? ...niečo z lovcom ( prekladač to nezvládol) 
ps5: končím s ps :D

( klobúk/hat: F&F, tričko/t-shirt: sheinside, šortky/shorts:Pull&Bear, topánky/boots: Topshop, bižú/jewellry: H&M-gate-etnoshop-darček z Dubaia *pierko :zhodil bocian, kabelka/bag: Promod)

4 coments:

Bonnit-S povedal(a)...

Hunor bude nejaký špeci názov a vadász társaság je spoločenstvo poľovníkov :D

Unknown povedal(a)...

dík Bonnit, aj som si myslela, že to bude čosi takô :D

Wera povedal(a)...

:) vyzeráš na tých fotkách veľmi spokojne :) slameňáčik ti pristane :)

A. povedal(a)...

Suhlasím s Bonnit-S...je to presne tak :D a tie tyrkysove dvere su naozaj bajecne :)