Translate

Zóna A

19:46:00 Unknown 2 Comments

Tento piatok sa mi podarilo zabudnúť na všetky blbosti a vybrala som sa s kamošmi na koncert Zona-A. Koncík sa uskutočnil v Banskej B. v Klube 77. Bolo narvané. Bolo skvele! Nechtiac som sa skoro dostala do pogovačky , čo je pre mňa dosť nebezpčené, lebo ja sa tam strašne bojím , že mi ublížia :D
A tak som si aspoň zaskackala s kamoškou bez ujmi na zdravý (ona chudina dostala steelou po papuli O.o )
Pán Koňýk- dokonalý style a božská mimika :D. Doteraz sa smejem, ten človek mi dodal energiu žiť ! Škoda, že na druhý deň v práci už bolo po energii :-/ Opäť sa vykradnem a zopakujem svoju vetu za ktorou si stojím : Nemôže mať deň 36 hodín ???
Foťák som samozrejme zabudla. Nestíham nič. Zanedbávam už aj samu seba.......
Všetko je na piču....

2 coments:

Unknown povedal(a)...

konyk je hlavne jebnuty klerofasisticky kkt. ked pocujem tie jeho reci mi je blivno

Unknown povedal(a)...

no on hočo trepe :D