Translate

Neviem odolať

18:31:00 Unknown 0 Comments

.....v poslednej dobe neviem odolať............
..........a neviem prestať myslieť..............
.............a všetko na čo myslím intenzívne...........
.......sa akosi ku mne nejakým čudným spôsobom........
.....prilepí ako magnet.........
......možno ide len o blbosti.......
.....ale ked vás tie blbosti robia šťastnými, tak sa nimi obklopujte...........
..................a jeden múdry pako raz povedal : vnútorné šťastie je vlastne palivom pre úspech...........
.........budme teda šťastní.........
 Posledné dni  som okúsila všelijaké nové zážitky.
 Po sto rokoch som bola v divadle. 
Prvý raz v živote som videla americký futbal ! A povzbudzovala som ako divá! :D
Našla som zmysel v rozprávkach.
Cítim sa na nové tattoo.
Cítim sa na čokoľvek nové, s čoho mám motýle v bruchu.
Dokonca som našla pohodu v  jazze-sviečkach a vôni jablka so škoricou- volám to ,,cítim sa čokoládkovo´´
Môj neutíchajúci obdiv k Steve Stevens,Billy Idol a Alice Cooper.
Proste môj svet :))) 
Kto ho pochopí, môže si ma vziať za ženu a poľ kráľovstva k tomu.....