Translate

Def Leopard

19:26:00 Unknown 3 Comments

Toto je mimoriadne teplá jeseň a som rada, že neprší. Za mesiac sú tu Vianoce. Najvyšší čas zháňať nejaké darčeky. Tento rok som rozhodla, že to pojmem v duchu- menej a kvalitne. Ved celý rok si predsa furt niečo kupujeme. Aj tak sa najviac teším na jedlo a rozprávky :D. Možno o tom keciam predčasne, ale v práci už vianočné veci predávame a tak mi to začína liezť na mozog :D. Som zvedavá ked tie gýče na mňa začnú padať. Dnes som sa rozhodla vytiahnúť môj starý plyšák. Sem tam ho nosím. Kombinuje sa síce trošku horšie a jediné čo mi na ňom vadí je, že nemá vrecká a nemám si kam vopchať mobil :D.
Aký máte vzťah k leopardím škvrnám? Gýč ,alebo ok? :)
Mne sa páčia, ale na textúru toho vzoru som dosť vyberavá. 
Nie je leopard ako leopard.
Alebo Def Leppard :D
kožúštek:amisu,sveter:C&A,nohavice-amisu,topánky-asos,kabelka-HM,

3 coments:

Netty povedal(a)...

Přesně,není leopard jako leopard. Něco je fakt kýč a něco ne, chce to jen aby měl člověk vkus!:D Třeba ten kožíšek bych si na sebe nevzala,ale na tobě se mi líbí:-)

Symphony povedal(a)...

na leopardiky nedam dopustit. puvodne mi moc nevonel ten prirodni, hnedy, jelikoz jsem krute verna cernocerne barve, ale ted jsem tak nak pochopila, ze spolu se zebrim pruhem je to k cerne idealni bratr. kozisek je paradni, taky mam jeden, ale jenom takovej plysaci kabatek z thajska. nic moc na zimu :)

Wera povedal(a)...

Ja nemam rada zvieracie motívy, ale na niekom to pristane :)