Translate

Jackets

21:30:00 Unknown 5 Comments

Nedávno som sa po dlhšej dobe hrabala v sekáči a myslím si, že to tak osud  určite chcel, ale usmievali sa tam na mňa dva kožáky so strapcami po rukávoch! Môj vysnívaný typ !!! . Skoro som odpadla. Kožisko je to teda poriadna, dokonca na oboch boli ešte aj nálepky že $45. Môžem teda tušiť odkiaľ asi sú. Pár krát som ich na sebe už mala, ale nestihla som to odfotiť. Teraz je na ne už dosť zima. Teda ja osobne už nevydržím len v kožáčiku.  Vždy ked vidím tento typ bundičky, spomeniem si na jeden obal s CD od Motorhead. Vždy sa mi tá fotka páčila. 
Toš môj úlovok.
Btw stále rozmýšlam, či sa neprihlásim do maniačiek :D. Ale bojím sa, že budem za trapoša :D.
Inak ak máte Tumblr. tak sem s ním!





5 coments:

RadaRos povedal(a)...

prihláás sa do maniačok ! :D

Symphony povedal(a)...

teda já jsem na třásně nikdy nijak neletěla, ale tohle v sekáči? to je sen! :)

Netty povedal(a)...

Achjo,všichni vždycky ukořistí v sekáči něco neuvěřitelnýho,jen já ne.:D A tumblr máám a tvůj sleduju:))
http://skeletonincloset.tumblr.com

Morrigan povedal(a)...

prosím si fotky na tebe, lebo takto samostatne ma tie bundy dosť desia:) a do maniačok sa prihlás kľudne, treba tam sem-tam dvihnúť IQ:D

Unknown povedal(a)...

Morrigan, cez víkend to cvaknem ak nezabudnem :) nebud vydesená, to škodí !:))))))