Translate

Nová etapa

8:46:00 Unknown 6 Comments

Hovorí sa, že to na čo intenzívne myslíte, si do života aj pritiahnete. S chuťou vám môžem povedať, že nech už to trvá akokoľvek dlho, na 90% sa to stane. Váš osud nie je napísaný nikde. Píšete si ho sami,svojou mysľou, svojimi činmi a rozhodnutiami. Malé percento sú zasa náhody .
Prišla chuť a láska , kyslík nového života ,synchronizácia a rock n roll. Nebola to ľahká cesta. Boli to samé nástrahy a situácie ked sa k vám ľudia nechovajú pekne, a chodník sa kľukatí všade možne. Ale  som tu opäť a šťastná ako nikdy.Som v rytme lásky :).
 Teším sa na vaše reakcie.
 Tak podme na to :) :-* Hello blogger !!!


6 coments:

Wera povedal(a)...

Krásne si to napísala :) Tiež si to myslím.... keď na niečo intenzívne, ale i podprahovo myslíme, naše činy a kroky automaticky k tomu vedu takze v konecnom dosledku skor ci neskor sa nam to splni :)

Le Plee povedal(a)...

Vitaj spat ;) je krasne citat o niekoho stasti, drzim ti palce! :)

Ava povedal(a)...

Vitaj späť! :)

Unknown povedal(a)...

Ďakujeeeem :)) som rada

stylish fox povedal(a)...

Sexy pár !

Amy Morgan povedal(a)...

Som rada že si späť! Mám veľmi rada tvoje články a veľmi sa teším :) jupíííí!

LadyinBlack