Translate

-bohemian culture-

14:26:00 Unknown 3 Comments

V poslednej dobe som mala v sekáčoch dosť šťastie.
 Čo som hľadala som aj našla.
V prvom rade u mňa veľký boom zažívajú vzory v štýle 70s,
 orientálne prvky, patchwork alebo batika.
Nejak sa mi odchcelo chodiť úplne v čiernom a začala som sa hrať a kombinovať medzi sebou na oko nekombinovatelné ( aj ked nado mnou vysí ten čierny obláčik,ktorý kričí pozor možno si sa dohabala a prekombinovala) , ale risk je zisk :D.
 Stále si pozerám ranné fotky Rolling Stones a hlavne Keitha Richardsa, Jimiho Hendrixa, alebo filmy ako Blow Up a všetko razené divokým západom.
Moje posledné úlovky sú priehľadná tunika, čierne šaty z výšivkou, a akési cigánske čudo, ktoré si len tak môžem prehodiť cez jednofarebné tielko, alebo top.
Spokojnosť nadovšetko. Aj peňaženka sa potešila. Všetko dokopy za necelých 12€.

3 coments:

Wera povedal(a)...

tie tuniky sú fakt krásne :) len bude riadna makačka ich správne skombinovať :)

MILEX povedal(a)...

Flawless

Netty povedal(a)...

Všichni mají vždycky štěstí na skvělý kousky a já ne,hehe