Translate

Top 7

16:17:00 Unknown 4 Comments

1.Keith, Pán Pirát, neviem či sa obliekal on sám, alebo má na to ludí,ale vždy môjmu oku lahodí :) 
2. Cadillac Eldorado, je vozidlo, ktoré podla mňa môže niekedy aj lietať vo vesmíre......... zatiaľ len obrázky :) ruka v ruke dizajn a technika, to je ono! slintám .........
3. UK náramok, už som premýšľala o DIY, len či to bude ono..........
4. kovbojky......poriadne pod  300€ ani nekúpite, takže toto bude skôr investícia, kvalita na úkor kvantity 
5. doma teraz stále niečo prehadzujem a vymýšľam, vyťahujem staré veci a doplnky nakupujeme v sekáčoch, je príjemné robiť kontrast nové so starými , najlepší úlovok sa stali ťažké závesy do obývačky za smiešne 4€ , orient a amerika,to ma teraz baví :)
6.tričko Jimmy Page..........prečo sakra ešte toto nemám? ?:-O
7. LP Hendrix..........musím doplniť všetky čo nemám, a Axis Bold As Love má naj krajší obal na svete! celkovo ak vám mám poradiť zaobstarajte si gramofon, ten zvuk je na zjedenie .....



4 coments:

Natt povedal(a)...

hendrix!

A. povedal(a)...

Gramofony= moja vecna neumierajuca laska od detstva!!!

a u teba Keith Richards, a u mna je mojou panskou inspiraciou Brian May!

A. povedal(a)...

Ps. Adriana (nie som prihlasena blogger)- Keith Richards vydal detsku knizku :)

Unknown povedal(a)...

Adriana súhlas!
Knižku?....vidíš to som ani nevedela,šupa!