Translate

Womanizer

13:53:00 Unknown 6 Comments

Spodné prádlo ako súčasť odevu je  prakticky už nejakú tú dobu (roky rokúce)  priam nevyhnutné. Môže sa stať, že nevhodným strihom pokazíte,alebo naopak oživíte celý vzhľad. Ja som sa teraz  zamerala na inú stránku tejto veci. Ako doladenie priesvitných zvrškov ,alebo vykrojených tričiek či topov. V tomto ma najviac inšpiruje modelka Alice Dellal. Jednoducho povedané...  nesere sa, že jej trčí celá podprsenka,ale trebárs aj to, že ju vôbec nemá. Pôsobí to na mňa ako zaujímavý a sexy detail. Toto je moja mini zbierka. Novú svetlo ružovú podprsenku som si kúpila v F&F-ku. 
Majú celkom dobré zľavy na spodné prádlo. Utekajte.... ;-)
pesničku venujem Mishi McKagan ;) :D

6 coments:

Misha povedal(a)...

mas krasnou sbirku honey a dekuji za venovani :*

Mischel double W povedal(a)...

kraasne kusky! ja uz ani nemozem chodit casto do obchodov zo spodnou bieliznou lebo by som ju najradsej vykupila :D

Heather ♥ povedal(a)...

Ta růžová je naprosto skvělá, já jsem si ale spíš všímala Led Zeppelin stěny. Nějak mě to dojalo, zvlášť mě dorazila ta poslední věta ze Stairway To Heaven. :D

Eeve povedal(a)...

jsem na spodní prádlo ulítlá
a schvaluju ti všechno!

Inkoustová tečka povedal(a)...

ooo ta starorůžová, to je nádhera! <3

juliána :) povedal(a)...

tú z F&Fka, po našom tescooo! :D som si aj ja kúpila pred nedávnom. Asi za 2eurá. Ale v mintovej farbe. Perfektná je :)