Translate

Toxic Vision

21:00:00 Unknown 5 Comments

Čo ma  nedávno uchvátilo a drží ma to už dlhú dobu je obdiv k značke Toxic Vision. Neviem síce o nej nič,ale niekto alebo niečo mi povedalo, že to údajne šije nejaká mladá slečna, ktorá je v tom aj odfotená. Možno to pre  vás nieje nejaká novinka a viete toho viac. Ja to neviem rozdýchať ,lebo odtaľ chcem všetky tie prečačkané Halfordovské veci...Je to brutal.
100% heavy 

5 coments:

stylish fox povedal(a)...

Wou! Tak to je ozaj pecka!

lusi povedal(a)...

love it. hrozne se mi libi ta bunda you cant kill rock n roll. hha :D

kii povedal(a)...

kruto kruta zabitost

Michi povedal(a)...

Mötley věci jsou naprosto úžasný. A celkově Toxic Vision miluju. Až jednou vyhraju jackpot .. :DDD

Unknown povedal(a)...

no ved to tie ceny sú ultrakatastrofické.áno je to ručná práca ,ale zasa nei všekto tma má kožené tak by mohla polku uťať :D