Translate

Shopping.......konečne

18:25:00 Unknown 9 Comments

Dnes som zavŕšila pracovný týždeň a hned po práci som išla bezhlavo utrácať. Bezhlavo sa mi páčili veci v HMku , hlavne tie modelečky oblečené do tých bohémskych zvrškov. Konečne niečo pre mňa ! :) Aj tak som sa dnes prevažne hrabala v pánskom oddelení a našla si triko Boba Dylana. Hurá hurá a aké pekné :) Červený kožáčik som splašila v sekáči za 5evri. No, som so sebou veľmi spokojná :D Konečne je tu sobota a ja môžem oprášiť moje platne, zapáliť si sviečku a čítať si dobrú knižku. Have a nice day :)
ps: pridala som nejaké veci na predaj TU

9 coments:

L I N D A povedal(a)...

koŠeľa! takú chcem! :D

eF povedal(a)...

Prosím prosím, odkud je ta košile? :)

Morrigan povedal(a)...

košela je tiež hmko ak sa nemýlim, ja mám takú odtiaľ:))
super si nakúpila!

http://yn-spire.blogspot.sk/

Unknown povedal(a)...

áno, ale je to tielko-košela :) nie klasická

Bonnit-S povedal(a)...

ja mám neshopping konečne :D

Unknown povedal(a)...

to obdobie nemám rada :D

RadaRos povedal(a)...

joj ten dylan ♥

Lucie Keprova povedal(a)...

jeee, má taky tuhle desku od dylana :) a letim pro to tričko, díky aza tip :D :D :D

mylittleriot.blogspot.com

Misha povedal(a)...

aaa panske h&amku.boba mam taky!