Translate

refresh

13:00:00 Unknown 2 Comments

Teší ma, že tých upršaných a škaredých dní je čoraz menej a menej. Nová jar-nové leto, mám chuť na zmeny a hlavne pohodlnosť. Ja anti-teniskový typ sa chystám kúpiť si tenisky! :) 
Namiesto balerínok, ktoré sú pre chodidlá dosť nezdravé skúsim nájsť nejaké mokasíny, ktoré zvyknú mať 3x hrubšiu podrážku . 
Nohy máme len jedny a preto sa o ne treba starať, a rozmaznávať ich kvalitnými topánkami. 
Kapelových tričiek nieje nikdy dosť....a nový parfum bude tiež dobré osvieženie. 
Tentoraz by som rada D&G- 1 Le Bateleur :)

1. Tričko Dokken- je umenie nájsť ženské....
2. Nový krivák...... ešte nie som na 100% rozhodnutá, lebo ich mám dosť veľa, ale chcela by som viac ovešaný- strieborný zips, nejaké tie pracky, uvidíme.....
3. Tričká : Van Halen, Ozzy 
4. Čierny hippie klobúk
5. Vansky :)
6. Mokasínky......btw pamätám si ked môj oco nosil podobné.......neznášala som ich, samozrjeme mal k tomu biele ponožky :D oujé majkl džeksn :D to bol teda triler , ja to dám na boso :D
7. D&G
8. Nová bižutka- mačky, kríže, zlaté doplnky
9. Tyrkysový prsteň- už asi tri roky ho kupujem neúspešne ... O.o

2 coments:

Morrigan povedal(a)...

aj ja chcem nejaky krivak na ,,jar" ale nikde nic..ty mavas aspon stastie v sekaci:)) a d&g je pecka, tiež som mala:)

yn-spire.blogspot.sk

Unknown povedal(a)...

pred včerom som si ju objednala, rovno som zobrala 100vku, to mi bude aj na pol roka :D