Translate

bjúúty

21:01:00 Unknown 4 Comments

Rozhodla som sa vám napísať, alebo tzv poradiť, ktoré kozmetické produkty schvaľujem. Je pravda, že v reklamách toho ide na tony, ale mne sa vo väčšine prípadov skôr osvedčili produkty, ktoré sa objavili minimálne tak v nejakom módnom časopise. Ako prvý odporúčam kondicionér na vlasy Aussie. Obsahuje austrálsku medovku lekársku a vonia tak krásne, že by som ho snád aj zjedla. Veľmi ma prekvapilo, aké sú po ňom vlasy ľahké. Väčšina balzámov a pod.vecí  mi skoro vždy robila spľasnutý efekt a mala som pocit, že na druhý deň po umytí sú tie vlasy už ultimátne na ho... Jeden môj vlas má hrúbku troch vlasov priemerného európana. Sú dosť náročné  na údržbu a myslím si, že keby sa mi na nich nerobil krep, mohla by som robiť reklamu na pantene-bez použitia pantene :D. Unesú aj koňa. Neviete si predstaviť, aké hrozne náročné je ich dokonale vyžehliť. Ked sa mi to aj podarí drží to tak pol dňa a potom si konce robia čo sa im zachce. Aussie produkty teraz nájde v DM drogériách.
Ceruzka na oči Gosh. Pre mňa osobne majú Gosh asi tie najkrajšie farby na oči. Cez tiene, očné linky až po ceruzky. Najnovšie používam tento krásny limetkový odtieň.  Ceruzka je vodeodolná a vydrží celý deň. Navyše ked sa mi nechce babrať sa s tieňmi a čierna farba sa mi rýchlo zunuje, orámujem si ňou celé oko, nepoužívam ani špirálu. Páči sa mi, že ma s nej  nerežú oči a ani nemám na viečkach taký ten ťažký pocit. Je pekne výrazná a pochválilo mi ju už mnoho ľudí. Len smelo, nebojte sa farieb. V minulosti som mala aj tyrkysovú, to bolo pre mňa top, ale teraz ten odtieň už nie je taký ako bol, preto som si vybrala túto :). 
Jedna vec, ktorá mi vadí a nedá sa jej vyhnúť je pocit suchých rúk. Neznášam tekuté mydlá. Tie zanechávajú na rukách fakt nechutný pocit. O tuhých nehovoriac. Znesiem akurát tak Dove. Najlepšie mydlá na ktoré nedám dopustiť sú mydlá od bratov Čechov- Boemi. Krásne voňajú, dobre vyzerajú a ruky si už krémujem len raz za deň. Obľúbila som si hlavne glycerínové. Odporúčam hlavne modré, ktoré vonia ako levanduľa. Okrem glycerínových robia aj kryštálové a s tých mi veľmi sadla vôňa mandarinka-zázvor. 
Som zvedavá na čajovník a chmeľ (vid.foto). :) Cena týchto mydiel na eurá je okolo 3 až 4.

4 coments:

L I N D A povedal(a)...

aussie je drahá ale raz tento zázrak vyskúšam ;) som na neho strašne zvedavá

Ava povedal(a)...

Aussie máš z DMka? :-O Minulý rok som videla nejaké veci vo výpredaji, vraj to nekupoval nikto. Musím tam skočiť, pozrieť sa na to, čo majú. Diky za tip! :)

Unknown povedal(a)...

jasné, že nekupovali ked šampón stojí 15€ čo je na priemerný slovenský plat dosť blbé :-/

Unknown povedal(a)...

juu to by mě zajímalo, jak to mýdlo voní :) zajímavá kombinace!

www.lorietta.cz