Translate

Pôžitky

16:09:00 Unknown 3 Comments

Čo je vlastne pre človeka ten pravý pôžitok? 
Môže ich byť tisíce. Vyvolané z rôznych príčin. 
Mne pôžitok spôsobuje veľmi veľa vecí. Vecí, ktoré v dnešnej vyspelej dobe môžem zdieľať len s pár ľuďmi. Je to dosť smutné, lebo na drvivú  väčšinu pôsobíte zastaralo, alebo čudne. Ale čo tam  po ich názore, ked vy sa v tom cítite na sto percent.  Má to aspoň svoje čaro. A preto si stále hovorím.....užívaj,užívaj, užívaj.....ignoruj,ignoruj,ignoruj.
Som ten typ človeka, ktorý sa teší z maličkostí.  Pre mňa aj maličkosť spôsobuje pôžitky.
Maličkosť ako taká. Maličkosť v podobe rozžiarených ksichtov . Tak napríklad....ste na koncerte. Máte 21. Ľudia okolo vás však od 50 až  smerom nahor. Všade samé šedivé vlasy a brady. Členovia kapely majú dokopy 350 rokov. Vládne tam zvláštna atmosféra. Všetci spievame. Užívame. Nuž...pôžitok.
Cítim sa pri nich staro? V žiadnom prípade! Lebo oni sa cítia mlado :)
Moje maličkosti....slnko, kamarátka  priletela z Londýna domov, nová voňavka, nová kniha, nové príbehy a zážitky,celkovo nový pohľad na život. 
Pozitívny, lepší. Verte mi...... hlava v oblakoch :)
......a to ani chlapa nepotrebujete 
ps: ospravedlňujem sa za moju nespisovnú slovenčinu.
Nuž čo,nie je to moje pravé orechové..... O.o

3 coments:

Bonnit-S povedal(a)...

presne tú istú knihu čítam od bukiho :D

a s textom maximálne súhlasím, poznám tie pocity, niekedy máš pocit, že to je na príťaž, ale pri takých chvíľach pocítiš výnimočnosť :)

Morrigan povedal(a)...

ja sa tiež teším z maličkostí a myslím pozitvíne:) sračky tohto sveta už neriešim..

http://yn-spire.blogspot.sk/

Unknown povedal(a)...

ved to , že aspoň niesom ako 20 dievčat za mnou a predo mnou .......