Translate

Dalí & Figueres

12:40:00 Unknown 0 Comments

Ani vo sne by ma nenapadlo, že sa raz dostanem do rodiska legendy menom Salvador Dalí. Približne hodinu autom od francúzskych hraníc sme navštívili mestečko Figueres. Toto bola moja prvá návšteva Španielska a veľmi sa mi páčila. Pobehali sme centrum a námestie kde ležalo aj Dalího múzeum. Tam sme sa pre obrovskú radu ľudí nedostali, presnejšie-vybodli sme sa na to, ale prítomnosť jeho diel bola na každom kroku. Išlo hlavne o sochy.  Veľmi sa mi páčili aj obchody, ktoré tam boli. Typická španielska hippie móda. Na záver cestou domov, sme navštívili veľmi veľký obchod s ich typickou keramikou. Asi najkrajšie črepníky na svete! Keby som mohla nakúpim si s každého jeden a naša záhrada by priam ožila. No kvôli nedostatku miesta v aute som sa zmohla len na jeden maličký zdobený tanierik :)