Translate

Argelés

9:40:00 Unknown 6 Comments

Bežné prechádzky či cesta do obchodu ráno pre čerstvú bagetu, to nebola nikdy nuda. Ošarpané a farebné uličky v Argelés  sa nedali nepovšimnúť. Ľudia si tu potrpeli na výzdobu ich  príbytkov rôznymi maľbami a kvetinkami. Niekedy mi ako sa hovorí ,,nestíhali oči´´.  Stále som videla rôzne zaujímavé detaily. Architektúra mi už viac pripomínala Španielsko, než Francúzsko.  Bolo by hriechom nechodiť tu farebne oblečený. Verím tomu, že keby som tam zostala viac než týždeň, asi by som začala chodiť s kvetmi v hlave a farebnou sukňou ako Frida Kahlo po Mexiku ;) Miestne ženy to ale mali na háku a exotické zvršky vymenili za plastové žabky, šortky a tielko. Koľká to škoda...
 

6 coments:

Simona povedal(a)...

Jeej nádherné miesto a fotky! A tie maľby :)))
Simimaus

Diana povedal(a)...

Krásne fotky, majú taký vintage nádych ♥

adelaisle.com povedal(a)...

To je něco nádhernýho!

cara mia povedal(a)...

<3 nadhera, nemam slov

Imperfect woman povedal(a)...

Veľmi pekné fotky :-) Michaela
www.imperfect-woman.com

Unknown povedal(a)...

Ďakujem baby ;)