Translate

Collioure

8:00:00 Unknown 1 Comments

Mestečko, alebo skôr dedinka Collioure leží na pobreží vzdialená len 7km od Argelés sur Mer. Jedného dňa sme si vymysleli, že sa ideme pozrieť na miestne trhy. Panovala tam rušná atmosféra. Väčšia časť obchodníkov boli handmade výrobcovia. Mohli ste si kúpiť čerstvé ryby, koreniny, čajíky, ručne robené mydlá, kvety či oblečenie. Človek by tam minul desiatky eur za pár minút. Museli sme sa veľmi ovládať a nekupovať hlúpostičky, aby nám zostalo na oblečenie :D. No Marseillským mydlám sa odolať nedalo. Ja som sa zamilovala do vône mäty, jahody a klasickej levadule. Najviac ma ale fascinovali všelijaké úzke uličky s malinkými obchodíkmi. To bolo naozaj také milé a čarovné. Keby na svete zrušili všetky nákupné centrá a zostali by všade len malé kamenné obchodíky, vôbec by som neprotestovala.
Bolo tam naozaj krásne. Ani foťák nevie vystihnúť tú slnečnú atmosféru. :)

1 coments:

cara mia povedal(a)...

krasne fotky, tá ulička na poslednej <3 a inak mam takéto trhy strašne rada, aj keď väčšinou len pozerám a nasávam atmosféru, voňavé mydla vedia presvedčiť aj mňa