Translate

Magic Mantra

10:48:00 Unknown 1 Comments

Nie je to ani tak dávno, čo som jedného dňa zostala doma bez práce a proces hľadania si novej ma donútil nesedieť doma na gauči. Už dlhšie som sa venovala blogovaniu v oblasti módy a lifestylu. Toho som sa však jemne presýtila a keď odozva začala slabnúť, bolo to jasné znamenie, že je načase začať s niečím novým. Jedného dňa som si kúpila balíček drevených korálikov a začala navliekať farebné náramky. Všetko sa to točilo okolo mojej jedinej vášne, a tou bol aj je Rock´n Roll. Tento životný postoj a myšlienka slobodného myslenia mi otvorili širokú škálu umenia. Skvelá muzika, literatúra, filmy, pohľad na život. Snáď som tu správne, aby som vám priblížila, okolo čoho sa točí vesmír Magic Mantra. Asi nejestvujú správnejšie slová ako „slobodná myseľ“.
 
Zájdem trochu do minulosti. Korene tejto vlny treba hľadať u nás doma. Môj otec je muzikant a vždy sa u nás počúvali interpreti, ktorí videli až za obzor. Človeka to nútilo zamyslieť sa, či je všetko naozaj v poriadku tak, ako sa život okolo vás tvári. Nechcem tu teraz prepitvávať nejaké politické názory, ani kritizovať, čo sa vo svete deje. Netreba ani oči, aby ste cítili. Je to akýsi kolobeh chýb, ktorý sa chronicky v histórii ľudstva opakuje. Vraj sa to volá rovnováha. No, budiš...
 
Hudba, ktorá sa mi dostávala roky pod kožu, nabrala nový rozmer. Nahrávky Led Zeppelin a Jimiho Hendrixa mnou asi v 14. roku života hlboko otriasli. Čo sa snažili títo interpreti povedať svetu svojou nespútanou energickou hudbou? Boli to milióny otázok. No môj mladý vek ešte vtedy veľa nechápal. Tak ako život plynie a človek sa vyvíja, vyhľadáva veci jemu príjemné a zaujímavé. Začala som stretávať ľudí, ktorí ochutnali z tejto lahodnej rockovej polievočky a každý jeden mi prinášal do života nové poznatky. Pre mňa to bolo skutočné objavovanie a obohatenie vo forme zážitkov. Väčšinou sme sa stretávali pri živej hudbe a vychutnávali si spoločné chvíle. Tancovali sme, kričali, obdivovali umelcov, vymieňali si názory a obliekali sa tak, aby sme si dali najavo, kto sme a čím by sme chceli byť. Bolo to niečo nové, čo už nedokážete dostať z hlavy von. Rockeri, metalisti, motorkári, punkáči, hipisáci, pre niekoho povaľači, no pre mňa ľudia so zdravým názorom na život. Subkultúra, v ktorej som zrazu bola doma.
 
Už samotná vízia odzrkadliť pri svojej tvorbe tieto prvky bola pre mňa vzrušujúca. Skutočne najinšpiratívnejšie obdobie (ktoré som síce nezažila, ale nasávala vďaka muzike a filmom) bola éra 60´s a 70´s. Vlna hippies a s ňou spojená kontrakultúra. Určite stojí za zmienku veľmi zásadný film z roku 1969 Easy Rider, festivali ako Woodstock či Monterey Pop, plný inšpirácie a kultúr ľudí slobodného ducha. Momentálne sa boho štýl stal akýsi komerčný trhák aj v móde, čo má isto svoje plus, ale aj mínus. No ja som nechcela, aby  tento fakt odradil moje smerovanie. Viem, že tu vždy budú ľudia, ktorí pochopia o čo ide.
Momentálne tvorím priamo z domu, kde som si ako pracovňu zariadila starú kuchyňu po starej matke. Pripájam množstvo fotiek, ktoré vznikli nedávno.
Peace
 
 











 


 
 
 
 
 
 
 
 
 

1 coments:

Beckerman Girls povedal(a)...

Just lovin' all of your decor and albums!!! WOWOWOWO!!! AMAZZZING!
kisses

xoBeckerman Girls

www.BeckermanBlog.com