Translate

Exotic Mantra

19:48:00 Unknown 0 Comments


Každý rok ma letné obdobie inšpiruje tak trochu inak než to predošlé. Neviem čo spôsobuje tento faktor a chuť vždy prísť s niečím novým, no asi to bude tým, že keď je všetkého veľa, stráca to pre mňa čaro. Mala som chuť na niečo nové. S pribúdajúcimi teplotami a veľmi pozitívnemu vzťahu k prímorským destináciám moja myseľ zablúdila do krajín, kde má more tú najazúrovejšiu farbu, piesok je už skoro biely a tieň vrhajú tie najvyššie palmové zástupy. Leto sa nám blíži a naše bežné oblečenie začína byť farebnejšie, než po iné mesiace. Ja sama osobne si dávam záležať na tom, aby moje doplnky charakterizovali istú náladu či štýl a veľmi rada sa inšpirujem nejakým pre mňa neznámym kútom sveta.  Za obeť mi padli obyčajné bavlnky na vyšívanie. Príjemný mäkučký materiál v toľkých farbách a nekonečná možnosť kombinácií sa mi veľmi zapáčila. Bola to pre mňa láska na prvý pohľad. Strapce.
Základ je nebáť sa.
Rada by som vo Vás prebudila vaše odvážne ja. Móda je hravá, zábavná a netreba ju brať až tak vážne (keď sa náhodou niečo nepodarí) :). Celkom bez pravidiel, len tak s pocitom, šup sem, šup tam, aby to žiarilo. Navodiť jemne exotický look v našej neexotickej  krajine kde je trištrvte roka zima, na kontrast vo mne vyvoláva pocit veselosti a dobrej nálady. Nemusíte nikam cestovať, aby ste si pripomenuli ostré letné lúče, zvuk mora a chuť piňakolády na jazyku ;) Doplnky Magic Mantra budú príjemným spestrením bežného dňa v mestskej džungli, ktorá je často tak sivá.
Malá ochutnávka....