Translate

Navajo Trail

12:23:00 Unknown 4 Comments

Nikdy som nepremýšlala, že na území kde žijem, žili možno aj iné národy než Slovania.
Dôkazi jasne hovoria o prítomnosti Keltov. 
Neviem kam siahajú moje korene, starká z otcovej strany hovorila že Poľsko,no bolo by naozaj vzrušujúce zistiť to na sto percent.
Keby som si mohla vybrať boli by to severoamerický Indiáni.
Milujem ich kultúru a príde mi veľmi blízka mojej osobe.
Toto bol môj malý výlet za nimi.......nenašla som ich
.....ale našla som lebku.....
šatka : HM,rifle : amisu, boty : asos, zub na krku: DIY, okuliare: číňan,

4 coments:

Čajová povedal(a)...

Tiež som veľa krát rozmýšlala, kde je môj pôvod.. kolko kultúr je vo mne namiešaných. Pepo sa dokonca do pátrania pustil.. dostal sa až do 17. storočia. Ďalej už neboli žiadne záznamy... zistil že je 100% gajaran :-))

Každopádne posledná fotka sa moc podarila!

Kat. povedal(a)...

krasny je ten sal (krajsi nez ta lebka :D). ja mam tiez blizky vztah k indianom, cez leto som bola v USA v Colorade v lavom dolnom cipe, kde su stale pozostatky tychto roznych indianskych kultur ako Navajo, Ute...dokonca mi v autobuse raz jeden indian hovoril, ze jeho predkovia tam kedysi zili a tak :)

Luczynka povedal(a)...

Moc se mi líbí poslední fotka:)

Unknown povedal(a)...

Ďakujem baby :)