Translate

wishlist-inspiROCKation

11:07:00 Unknown 2 Comments

Túto jeseň dávam trochu oddych čiernej až v takom množstve ako som nosila.
Ako keby sa  vo mne diali určité zmeny, ked vás pochváli vlastná mama so slovami : no konečne nejaká farba A to mám na sebe len nejakú vzorovanú šatku :D. Poteší.
Cez žiadne iné obdobie sa neviem tak dobre pohrať s doplnkami, ako je práve jeseň.
3x hurá !:) 
Znovu som začala chodiť do sekáčov, s ktorými som mala asi štvrť roka pauzu.
A nie len sekáče ale, aj bazár. Naposledy som si tam ulovila úžasný kovový svietnik za necelé 1€.
Som proste zberateľ. Každá  tá vec má príbeh a vždy si predstavujem taký, ktorý je pre moju myseľ mimoriadne zaujímavý . Svietnik môžete v zhoršenej kvalite vidieť TU
Prajem krásny zvyšok dňa  a posielam vám smiešnu piesenku :)

2 coments:

Morrigan povedal(a)...

oh aj ja si prosím roztrhané rifle:D staré nemám odvahu roztrhať, lebo sa bojím, že ešte aj to dodrbem:D a ten kožený kabát tiež nevyzerá zle!

Unknown povedal(a)...

to sa veru nedá len tak sama si to pekne urobiť :D ale ja roztrhané rifle vidím skoro všade......hladaj dalej :)