Translate

Indiana

13:31:00 Unknown 4 Comments


Zima v plnom prúde, aktuálna teplota u nás okolo -7°C, čo štýlové sa už dá vymyslieť?
Dokopy nič, lebo to vždy pokazia topánky do snehu. Moje sú už roky rovnaké-osem dierkové dr.Martens. Začínajú byť už trošku ochodené a na budúcu zimu uvažujem o rovnakých len v bordovej, alebo khaki farbe. Vytiahla som k nim ešte moje staré čierne Zara nohavice cigaretového strihu, ktoré ako kukám mi dosť divne skracujú nohy :D Nevadí, chybička se vloudila, nabudúce podpätky, ale až keď sa roztopí ľad.
Svetrík v indiánskom štýle som našla na stránke blancheporte.cz , kde nájdete veľmi príjemné ceny a praktické jednofarebné roláky.
Tento sa mi veľmi páčil farebne aj strihovo.

4 coments:

konfetti Katze povedal(a)...

lovely outfit dear!
Kisses from germany, Sophie♥

MILEX povedal(a)...

Bobiknannie povedal(a)...

Pekný outfit, páči sa mi moc sveter

http://lamodaeanarchia.blogspot.sk/

Irene Aspas povedal(a)...

Amazing look!! i really really love your style....your coat is perfection!!
xx
www.rockmyboots.blogspot.com