Translate

Music: Kiss-Dynasty

12:58:00 Unknown 5 Comments

Milujem tento album. Milujem Kiss v dobe glam. Nie sú to len pajáci v maskách, ktorí hrajú dva akordy dookola. Táto kapela v sebe ukrýva viac než by ste si mysleli. Treba len zahodiť komplexy pre ich imidž a otvorí sa vám široká brána muzikálnej tvorivosti. Mám ich celú tvorbu napočúvanú zhruba na polovicu a vždy ma niečo prekvapí. Siedmy radový album Dynasty z roku 1979 obsahuje hlavne ich megahit I Was Made for Lovin’ You“. Tento album bol nahratý v zostave: Gene Simmons, Paul Stanley, Ace Frehley a Peter Criss. Moja LP je v nejakej Slovinskej licencii, takže skladby mi nejdú radovo ako by mali, ale prvá pecka  Charizma ma vždy tak naladí a nabudí takú príjemnú nevtieravú atmosféru. Povedala by som, že tento album sa dobre počúva hlavne v aute, pri vysávaní alebo pri varení, lebo je celý taký rezký . Nachádza sa tu aj cover od Rolling Stones a to skladba 2,000 Man, ktorú spieva Ace Frehley. Ja milujem keď spieva Ace. On technicky nie je ničím výnimočný, ale má to taký zvláštny ťah, akoby ste načapali spievať kamoša v sprche :D. Je to veľmi sympatické.
Ktoré skladby ešte stoja za zmienku tak to hlavne „Sure know something alebo „Hard Times.
Ja občas mávam také Kiss obdobie.  Volá sa to:
I wanna rock and roll all night and party every day /,,/ ;)
 

 

5 coments:

Unknown povedal(a)...

Vďaka za recenziu albumu, samozrejme že poznám ale potešilo A napadlo ma ho oprášiť. Album Destroyer mám viacej V uchu na počúvaní. Inak za zmienku stojí aj Music From The Elder - 1981 tam je song Only you čo prebrala Doro. Ďakujem veľmi si ma potešila aj keď nepatrím ku Kiss Army. : -)

Ewulina povedal(a)...

Och, Charizma. Rok 1980, mojich x-násť, moje prvé žúry a môj kotúčak Tesla B 700. :-) A teraz môj "objav" Stone Sour, Volbeat či nedámdopustiť Zakk Wylde atakďalej. :-)

Unknown povedal(a)...

Počuvanie rockovej hudby je ako objavovanie pokladov ;)

Unknown povedal(a)...

Nemášn za čo, mne sa páči aj posledný Monster :)

Unknown povedal(a)...

Monster som nepočul.