Translate

Bjúty typ

10:24:00 Unknown 3 Comments


Mám pre vás typy s mojou obľúbenou kozmetikou. Nie som nejaký kozmetický maniak, ale rada skúšam nové veci. Niektoré sú u mňa už stálice, niektoré prekvapili na prvý krát.
Navyše ako tak pozerám, každý produkt je pod 10€ 

1. Na kruhy pod očami Alverde Aqua augengel. Chladivý gél, ktorý mi osvieži kožičku pod očami.
2. Na suché vlasy šampón od TONI&GUY . Ak máte vlnité a prirodzené suché, odporúčam.
3. Pleťová maska Avon planet spa-Amazonian Treasures with acai berries......milujem Acai :) vôňu,chuť aj účinky 
4. Manufactura telové mlieko s tmavého hrozna... príjemná vôňa a ľahká konzistencia, dobre vsakuje a nezanecháva mastný film
5. Manufactura krém na ruky s tmavého hrozna..... konkurencia Indulony
6. Rúž Pupa- Miss PUPA velvet matt odtieň číslo 302.......matný oranžový na leto ako stvorený, ružová ma omrzela......navyše neznášam perleťové rúže. Za super cenu a nerozpíja sa.
7.Freeman facial anti-stress dead see mask- skvelá maska pre mastnú pleť, asi najlepšia akú som kedy mala. Toto je už moja druhá tuba. Je to taká tá klasická zelená maska čo sťahuje krásne póry.
Máte skúsenosť s nejakým produktom na fotke? :)

3 coments:

Zuzana povedal(a)...

Krásné mušličky! ♥

THE KAWAII PLANET

Unknown povedal(a)...

z Talianska :)

Ľúbezná povedal(a)...

očný gél používam aj ja! a freeman masku som myslím si kúpila tú na jedno použitie, ale ešte ju vyskúšam asi :)
ľúbezná