Translate

random

17:51:00 Unknown 2 Comments

Týchto fotiek sa mi už celkom nazbieralo a tak mi prišlo škoda nedať ich sem.
Postupne ich hádžem na fakbúkovú stránku TU , kde denno denne môžete sledovať nové a nové,  kedže nemám instagram (som lenivá si ho urobiť,a aj tak pri windowsphone asi nemožné ) a ani podobné veci tak aspoň toto.
Dnes sme boli fotiť vo veľmi peknom prostredí v nejakej Rakúskej dedinke pri vínnych sklepoch .
Malo to tam peknú atmošku :) Post zrejme zajtra. :)
ideme na fotky:
1. H&M bižú , stále lepšie a lepšie! 2. čudné prstene-čačkám nikdy neodolám
3. Meow :) 4. Začiatok mojich bielučkých vecí (príprava na leto )
5. Dežo- neni deň aby som ho nepočula, a to si ho nemusím ani pustiť ja ! 6. Retro Kofola v skle, dizajnový a chuťoví masaker
7. Moja nová stena  8. Veľká party s pred týždňa
9. Mango......hádajte čo som si kúpila ?! :) 10. milujem Paisley 
11. Náš sexy luster 12. Moj sexy šofér (maj láv) spoluautor blogu :)

2 coments:

Wera povedal(a)...

tak to bola riadna oslava:D

Netty povedal(a)...

Bižu a stěna! Absolutně super:)