Translate

<čajovňa><čarovňa>

14:14:00 Unknown 9 Comments

Včera sme sa nakoniec po kaviarňach zastavili v čajovni v ktorej som ešte v živote nebola. Je to čudné, lebo v našom meste je vraj najstaršia. Prvý dojem ked som tam vošla bol naozaj super. V hlave sa mi spustila songa od Aerosmith-Taste of India a len v nemom úžase som pozerala, aké je to pekné ked prerobíte (myslím že gotický štýl) na čajovňu. Pofotila som dosť fotiek a vybrala som tie najkrajšie. Škoda , že tú atmosféru čo tam sálala vám nejak cez monitor nemôžem do vašej hlávky previesť. Btw niektoré tie maľby na stenách maľovala jedna naša šikovná známa, ktorú volajú Luffe :ˇ) Keby som mohla aj by som sa tam nasťahovala. Bol by s toho luxusný bohémsky bytík. Hlavne len záclonkami oddelené miestnostičky s klenbami kde to bolo ako s tisíc a jednej noci. Ach milujem všetko staré! Čajíky, ktoré sme ochutnali boli naozaj skvelé. Ja som si dala nejaký ajurvédsky a kamoška tuareg :) Aké čaje máte radi vy?


9 coments:

Misha povedal(a)...

tam to vypada dokonale!

Púpava povedal(a)...

Z BB čajovní odporúčam jednoznačne čajovňu Gaia (najmä vtedy, keď je tam práve nejaká akcia - nedávno napr. jazzový koncert, ale aj bez toho je to čajovňa s geniálnou atmosférou, čajmi, vodnicami...).
Robia tam úžasný karamelový čaj (a mnoho iných, samozrejme), ktorý je s karamelovými wafličkami a správne vybratou príchuťou tabaku vo vodnej siedme nebo Bystrice. Odporúčam ;)

L I N D A povedal(a)...

vyzeŕa to nenormálne Čarovne až Čajovne ;D

Nathalie povedal(a)...

Jéééj Čarovňa, tam som kedysi chodila ale v BB už chodievam častejšie do Gaie :)

Unknown povedal(a)...

tam chodíme do gaie, už nás omrzela :D

Martina Bierová povedal(a)...

miluju chození do čajovny a v té vaší to vypadá moc hezky :)

stylish fox povedal(a)...

tam je ale pohodička, by som sa tam asi dobre vykotila :D

Wera povedal(a)...

A táto je v BB, či v BA? Ak v BA,kde presne? :) Vyzerá to tam krásne :)
Ja mám najradšej Ajurvédsky Hymalájsky, Masalla tea, Yogi Hymalaya (ale musím si ho urobiť sama, lebo v čajovni mi ho veľmi presladia.. :)

kikeec povedal(a)...

Krásna čajovna,podobná bola aj u nás ale zatvorili ju :/ volala sa noc a deň a v časti NOC boli tmavé modré steny a na strope nalepené úlomky zrkadiel ako hviezdy,sedelo sa tiež na zemi a bolo tam úplne super :( a najlepšie nachos na svete