Translate

Flores del Edén

14:29:00 Unknown 2 Comments


Dnes je všetko podľa mojich predstáv. Slnko vyšlo po dvoch týždňoch, konečne neprší a vonku je 10°C. Do akej miery ovplyvňuje počasie to čo si na seba oblečieme? Myslím si, že na sto percent.  Existuje na našom území niečo ako prechodné obdobie? Ja mám pocit, že už ani nie.
Bojím za, že nebude žiadna jar, ale hneď tropické teplo. Človek tu  toho moc nenavymýšľa, ak rád s oblečením experimentuje, ale o to vzácnejšie je, keď sa vám to potom podarí.
Niečo k outfitu. Miešam, mixujem, dve tretiny sú so second handu, všetko neznáme mená a značky, ale stále si fičím na farbách a printoch. No a čím viac tým lepšie.
Dnes zamatové sako a biela paisley košeľa :) Inak nové nemám naozaj nič. Vybavujem si akurát jeden jazykový kurz, aby mi nezakrpatel mozog. Predsa som do školy chodila naposledy pred piatimi rokmi. A to je už doba....
Majte krásny deň.
F.
 

2 coments:

Unknown povedal(a)...

Len mixuj, máš v tom talent! Ako vždy - máš to vydarené! :-)
No a s tým počasím je to nanič. Chýba mi poriadna zima, kopec snehu a k tomu riadna sánkovačka. Chýba mi aj poriadne leto a veľa slnečných a teplých dní. Mám pocit, že celý rok je ako šialený apríl.
Katharine-fashionisbeautiful

Unknown povedal(a)...

Ďakujem! to máš pravdu,katastrofa....