Translate

Red berries

16:51:00 Unknown 3 Comments

Tento outfit som chcela vyskúšať už dávnejšie, ale čakala som kým u nás zmizne sneh (kvôli topánkam). Dnes ráno bolo krásne slnečno a tak som neváhala a vybrala som si všetky bordové, tehlovo červené a ružové veci. Takéto mixovanie podobných odtieňov veľmi nemám vo zvyku, ale asi to skúsim aj v iných variantách, lebo sa v tom cítim mimoriadne dobre a nebyť taká zima, tie členkové topánky by som vymenila za nejaké pekné lodičky vo farbe klobúku.
Môj „Chewbacca“ kožuch je ešte z minuloročnej kolekcie F&F, ale ja som sa k nemu dostala až teraz pri výpredajoch, kde ho znova vrhli na pult (vlani som zaváhala a vypredal sa mi). Už sa teším na ďalšie rôzne kombinácie. Asi by mi k nemu bodli aj nejaké bohémske šnurovacie čižmy, tie tu doma ale zoženiem asi ťažko...
 
 (hat/klobúk: H&M, fur/kožuch: F&F, sweater/sveter: second hand, pants/nohavice: newyorker, bag/kabelka:second hand, shoes/topánky: Zara)


3 coments:

babô povedal(a)...

mega super! ♥

MILEX povedal(a)...

Amy Morgan povedal(a)...

vyzerá to mega! :) Ja by som na to asi nemala gule :D
LadyinBlack