Translate

Oman

14:03:00 Unknown 3 Comments


Som na seba hrdá, ako som tento mesiac úplne obmedzila nákupy oblečenia a len striedam to čo mám v skrini v rôznych kombináciách dookola.
Do second handu som od nového roku ani len nevkročila. Dávam si jedničku s hviezdičkou :)
Kupovať hovadiny to je fakt veľký zlozvyk. Som presvedčená, že sa na tom dá vybudovať aj závislosť,  „tzv. kúpim si niečo pre radosť, len niečo malé“ a za pár mesiacov je s toho slušná kopa. Už toho bolo fakt dosť. Niekedy ma prepadá panika, ako hlboko som spadla do konzumného sveta. Ťažko sa tomu vyhnúť, no...
Dnes som vytiahla moju obľúbenú pašmínovú šatku, ktorú mi ocino doniesol z ďalekého Ománu. Vtedy sa veľmi nešetril, lebo mi doniesol asi sedem kusov, čo som rada, lebo tu sa predávajú o dve tretiny drahšie. Celkovo mám rada dovolenkové suveníry, hlavne ked sa dajú nosiť a pripomínajú vám pekné chvíle.

3 coments:

Ľúbezná povedal(a)...

Joj, ten kabát je boží! Kiežby viac ľudí vedelo nosiť zvonáče tak ako ty! ;)

Stardust povedal(a)...

cute outfit! I like your scarf :)

xx Sera | STARDUSTBOHEMIAN.COM

Arinda Puspitasari povedal(a)...

Looks so cool from head to toe :))))