Translate

Missoni

10:44:00 Unknown 1 Comments


Čo sa týka svetrov, som dosť vyberavá . Mám radšej obyčajné jednofarebné, alebo sem tam nejaký etno vzor. No legendárne pletené cikcak-y v podaní Missoni so mnou zamávali už v minulosti. Tento modrý mi padol do oka rýchlosťou blesku. V momente som po ňom vyštartovala. Oplatilo sa. Veľmi kvalitný a  strašne príjemný na dotyk a svojím hlbokým výstrihom a rukávmi jemne do zvonu pripomína akési svetrové kimono, alebo čo. Najlepšie vynikne len tak na ostro, než s nejakým tričkom, či rolákom. Je to pre mňa kategória -na slušáčku k púzdrovej sukni a lodičkám.  Keď som si tak googlila niečo zaujímavé o tejto talianskej značke, dozvedela som sa, že funguje už od roku 1947 a pôvodne začínala s tréningovým oblečením pre športovcov. Kto by to bol povedal :)
Dúfam, že si raz v živote oblečiem aj nejaké Missoni šaty, alebo sandále. Vyzerajú úchvatne :) Hlavne v pestrofarebnom prevedení.
www.missoni.com

1 coments:

Rakel povedal(a)...

Lovely post!

http://www.alovelystyle.com/