Translate

Young & Free

8:14:00 Unknown 2 Comments

A je to tu! 1. november.  Za chvíľu mám narodeniny. Čas tak strašne letí. Nedávno som si dala podstrihnúť vlasy a mám čoraz viac šedivých, ako by sa na môj vek hodilo. Asi by som sa na to nemala hnevať, ale užívať si to ako zmenu môjho tela. Stárnutie  je také prirodzené a svet nám ho večne zakazuje. Všimla som si, že niektoré „obete“ to ťažko prežívajú. Potom to dopadne tak, že oproti vám kráča žena s papulou ako kačka, s nastrelenými vlasmi a vytetovaným obočím tváriac sa , že je všetko ok , lebo ja mám stále 25. Naučme sa stárnúť s gráciou. Možno je ešte príliš skoro na takéto myšlienky. No je fakt, že večne mladí nebudeme.
 Pozrime sa na takú Patti Smith. Nefarbené vlasy, už jemne pri tele, ale charizma, ktorú mala pred 30 rokmi, tá vôbec nezmizla. Ona sa jednoducho prijala, taká aká je a nesnaží sa nás klamať, ako napríklad Madonna (všetka česť popovej kráľovnej). Telo sa samo prispôsobuje veku. Je to vopred prehratý boj vyzerať navždy mlado.
 Myslím si, že ked sa človek bude cítiť mladý duchom, odzrkadlí sa to aj na jeho výzore.
Mňa pubertálne sklony akosi neopúšťajú. Mám pocit, že práve naopak. Teraz akoby som vyhľadávala veci, ktoré mi boli príjemné v detstve. Mladosť si teba užívať na 130% aj so šedinami. Čo si myslíte vy?
Je vek naozaj len číslo?
                  
 A ešte čosi k fotke: Woody-zbožňujem, Elle-príjemná zmena mladého týmu, komixové púzdro na mobil-láska na prvý pohľad, retro pohľadnice- treba posielať a robiť priateľom radosť, telefón Samsung Galaxy Gore LTE-môj prvý android je skvelý! kašlite na iPhone- toto stačí a ušetríte kopu eur, Chupa Chups-hovorila som, že som večné decko?...
;)
Prajem pekný zvyšok víkendu.

2 coments:

So nice post

www.helenapolanskyblog.com

Katie povedal(a)...

ten obal vedlejších příznaků je super! mám novější vydání a to není vůbec tak vtipné.
na šedé vlasy kašli, jsi stále mladinká! *