Translate

Wandering

8:55:00 Unknown 2 Comments

Už dávno som na sebe nemala takéto smutné farby. Ale akosi prirodzene patria k tomuto obdobiu. Je to teda zvláštne, že ľudstvo sa farbami prispôsobuje sezónam, aj ked mne by sa to páčilo práve naopak. Keď je leto a všade sú farby nosila by som iba bielu a naopak v zime by som chodila v tom najfarebnejšom.
Dnes sa s kamarátkou chystáme pozrieť na výstavu minerálov. Bude to explózia farieb a tvarov. Dúfam, že tam na mňa čaká nejaký pekný tyrkys, alebo lazurit. Na akciách tohto typu si pripadám ako straka, alebo typická ženská, ktorá je okúzlená leskom. Vždy sa musím veľmi krotiť, aby som nekupovala aj to čo netreba.
Prajem krásny víkend ;)
 
 (sweater: Lindex, top: Intissimi, pants:Tally Weijl, shoes: Topshop, rucksack:second hand)

2 coments:

Unknown povedal(a)...

Krásny víkend, sekne ti to ako vždy.

Unknown povedal(a)...

Krásny víkend, sekne ti to ako vždy.