Translate

Queen of peace

8:00:00 Unknown 4 Comments

Nie nie nemyslím tým seba, ale skladbu od Florence + The Machine. K tomu jej poslednému albumu som sa dostala až teraz a zdá sa mi tak úplne inak ladený ako predošlé dva. Viac gitár a dychov. I like it ;). Kto zabudol ako ja, šup šup vypočuť si. Podľa mňa sa ani nedá zaškatuľkovať  štýl tejto muziky a zrejme preto ma tak baví, že je to také eklektické.
 Nuž a čo k tomu čo mám na sebe?
Myslím si, že túto koženú bundu som si obliekla tento rok už asi naozaj naposledy, lebo mi v nej nebolo veľmi teplo, ale kto sa má vyznať z tohto šialeného počasia. Aby som nepôsobila veľmi smutne, rozbila som to týmito plachťákmi. Kedysi by som sa tohto strihu bála a už vôbec by som sa bála dať si k tomu aj takéto topánky. Lenže mňa už niektoré kombinácie strihov  dokopy  hrozivo nudia, lebo ich vidím všade a na každom, vrátane mňa. Teraz sa už schválne snažím hľadať niečo iné, čím zruším zabehnuté kombinácie. Odporúčam každému, len smelo do toho. Skúšajte, kombinujte, zabávajte sa. Hlavne aby ste sa v tom cítili dobre a bolo to vždy to vaše“. Všímajte si reakcie z vášho okolia, to vám napovie veľa.
Možno je správny čas vstúpiť do iných dverí ;)

4 coments:

Imperfect woman povedal(a)...

Reakcia môjho okolia na niektoré moje kombinácie sú očividne nepochopené :-D ... tak neviem o čom to svedčí :-D Pekný deň Miška
www.imperfect-woman.com

Unknown povedal(a)...

Miška. Minumálne si ich šokovala a to je stále lepšie ako reakcia nula ;)

Unknown povedal(a)...

Tak Florence and the machine je parádna muzika, ešte aj tie ich klipy zbožňujem. :-) Čo sa týka outfitu, zaručene patríš medzi moje topky v tých bratislavských uliciach, kde je všetko na jedno kopyto.
Katharine-fashionisbeautiful

Unknown povedal(a)...

Wow Ďakujem :)