Translate

Covers

8:55:00 Unknown 5 Comments

Keď si kupujete hudobný nosič, okrem jeho obsahu vám v prvom rade padne do oka aj obal. Ja osobne si CD-čka už nekupujem skoro vôbec. Kto číta tento blog vie, že som ich vymenila za vinylové platne. Veľkosť obalu jedného vinylu je asi trojnásobkom obalu CD-čka, a tak na ňom vynikne akékoľvek dielo oveľa lepšie. Doma mám už celkom slušnú zbierku a niektoré albumy sú moje obľúbené (vrátane muziky) práve kvôli zaujímavej maľbe, fotke, koláži či logu kapely. Môj obľúbenec je najmä Roger Dean (prvý obrázok). Jeho diela sú v duchu fantasy a trošku pripomínajú svet ako z Avataru. Často krát sa objavujú u kapely Yes.
Schválne koľko albumov spoznáte z týchto fotiek ??? ;).

5 coments:

Unknown povedal(a)...

Mala som päť rokov, keď som pod vianočným stromčekom objavila vytúženú platňu od Madonny, na ktorej som v tom veku dosť fičala. :-) Platňu som počula asi 3 x a potom nám odišiel gramofón. Či mi veríš alebo nie, odvtedy sa len z času na čas pozriem na platňu a zaspomínam si. Pred niekoľkými rokmi mi priateľ chcel kúpiť gramofón (keďže viem, že po ňom dosť túžim), ale pre nedostatok miesta v našom extra malom bytíku som ho od kúpy odhovorila. Ale raz aj to bude. A keď mám pravdu povedať, slušnú zbierku (aj so zaujímavými obalmi) som zdedila po starých rodičoch, u ktorých som pravidelne počúvala platne. Ten zvuk je dokonalý, darmo. Ešte som si spomenula, keď som bola pred rokmi v Anglicku, tak tam na každom kroku predávali platne, čo v tých časoch to bolo tu u nás na Slovensku len o cd a platne a aj gramofóny sa z obchodov úplne vytratili. Bože, ale som sa rozpísala. Hudbu od Rogera nepoznám, takže Tvojím krátkym kvízom som určite neprešla. Ale musím povedať, ide naozaj o dizajnové skvosty. :-) Idem mrknúť na Rogera, som zvedavá.
Katharine-fashionisbeautiful

Unknown povedal(a)...

jeej to je super! gramec si určite kúp, neboj nájdeš nejaké miestečko ;) a Roger Dean je maliar ;)díky za koment ;) pekný večer

Unknown povedal(a)...

Tak teraz som červená jak paradajka. :-D Veď hovorím, že Roger je maliar. :-D Trochu trapasu neuškodí, aspoň som sa pobavila a dúfam, že aj ty. :-) A ver tomu, že to miesto tu nenájdem, jedine, že ho priateľ bude držať na rukách. Je to len dočasné riešenie bývania, takže gramofón si doprajem v novom, väčšom.
Mimochodom, mne sa teraz páči všetko biele a minule som objavila k nášmu bielemu televízoru aj krásny (dokonalý) biely gramofón. Ale šťastie, že už bol rezervovaný a tak ma nemuselo to k nemu ešte viac ťahať. :-)

Unknown povedal(a)...

Teraz si ma pár kúskami zaskočila, Zeppelini, Stones, Yes A to ďalšie neviem . ja frčíM na CD A platne raz zbierka bude obaly veľké A ten zvuk ach jaj zvuk platné je krásny. Keď vyberá platna A púšťa je to ako rituál.

Unknown povedal(a)...

Teraz si ma pár kúskami zaskočila, Zeppelini, Stones, Yes A to ďalšie neviem . ja frčíM na CD A platne raz zbierka bude obaly veľké A ten zvuk ach jaj zvuk platné je krásny. Keď vyberá platna A púšťa je to ako rituál.