Translate

Beret, fur & paisley

8:11:00 Unknown 0 Comments

Včera som trošku experimentovala a spojila som materiály ako je umelá kožušina, semiš a nepravý latex. Kedy si človek môže dovoliť takýto cirkus, ak nie ked má 23? Mne sa osobne veľmi páčia stylingy rôznych materiálov, ktorých spojenie je vlastne nesúrodé.
Minulý týždeň som si bola kúpiť nové rifle, ktoré by sa mi zmestili do čižiem. Veľmi ma potešilo, že v H&M-ku mali slimky aj s vysokým pásom. Rovno som si zobrala dva kusy. Jedny tieto tmavomodré a na prestriedanie aj svetlé. Moje kríže sú teraz pred zimou v úplnom bezpečí :) Musím sa priznať, že tou baretkou ma trošku inšpirovala jedna fotka Jane Birkin, ale kvôli nej som aspoň oprášila túto moju starú lakovanú, ktorú už ani neviem odkiaľ mám.
Čo sa týka kožušín, ja som hlavne za pravé, ale neodmietnem ani nepravé.
Tento kožúšok som ulovila ešte vlani v second hande na Kamennom námestí v Bratislave za 0.99 €. Tieto jedno eurové sekáče mi doma v Banskej veľmi chýbajú. Asi by som si mala urobiť výlet na staré miestečka :)