Translate

Army wrapcoat

16:18:00 Unknown 1 Comments

Tento typ kabátu mám veľmi rada kvôli jeho strihu. Je celkom jednoduchý a dobre sa kombinuje. Keď som si ho kupovala mali na výber rôzne farby, ako napríklad sivú, béžovú, tmavo modrú a čiernu. Tento khaki odtieň na mňa zapôsobil ale najviac. Pekne ladí so zlatou farbou kovu a navyše opasok sa dá vymieňať aj za rôzne iné typy. Viem si k tomu predstaviť masívny kožený v hnedej, alebo bordovej farbe. Je fajn mať v šatníku nejakú variabilnú vec.
Trošku som si vynovila aj klobúk o nový lem, ktorý je pôvodne náhrdelník.
Niekedy mávam také záchvaty neustále niečo vylepšovať a už sa mi takto podarilo pár vecí aj zničiť.
Čo už, fantázií sa medze nekladú...
Prajem pekný večer :)

1 coments:

Katie povedal(a)...

mam hodne podobny v bezove, tyhle "zupanove" strihy jsou skvele :)