Translate

White jeans & Flowers

8:28:00 Unknown 1 Comments

Príjemne sa nám ochladilo a moje biele rifle slávia návrat. Táto farba je dosť nepraktická a stále sa ošívam aby som ich neušpinila, ale pre tento strih by som snáď vymyslela aj ódu. Keď si ich zašpiním do nevyčistiteľného stavu, čo sa raz určite stane, dám si ich jednoducho prefarbiť. Inak sú veľmi pohodlné a elastické, takže sadnú aj na väčšiu prdel a stehná, ktoré ja len ťažko schovám. 
Aby som nebola celá biela, rozbila som to ešte kvetovanou vestou.
 To bol môj vydarený úlovok zo second handu a ako bonus by som považovala to, že je obojstranná.
Pod kvetmi sa ukrýva čierna koža prešívaná v štýle patchwork.
Nenadarmo sa hovorí, že najlepšie veci sú zadarmo (alebo skoro zadarmo).
To pokrčené tielko mi musíte odpustiť. Nebudem vám klamať, ale neznášam žehlenie.
Skúsim sa polepšiť a viac sa starať o svoje veci. Pozerám, že na fotke sa odlišnosť v bielosti tielka a riflí javí viac než v skutočnosti je. Nabudúce ich musím spárovať lepšie.
:))
Ako ste na tom s bielou vy?
 (jeans/rifle: Zara, top/tielko: Mango, vest/vesta: second hand, bag/kabelka: second hand, shoes/topánky: Zara, jewelry/bižú: asos,etnoshop,HM,, glasses/okuliare: HM )

1 coments:

Biancaprincipessa povedal(a)...

krasna vesta!


Pozyvam na GA o serum na rast mihalnice :) http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/09/gigalash-giveaway.html