Translate

Rýchlo a zbesilo...

8:20:00 Unknown 0 Comments

Ahojte!
Jeseň nám pekne začína a mňa stále viac a viac chytá nákupná horúčka. Jesennný tovar je krásny. Musím sa veľmi držať na uzde, aby som nekupovala samé módne výstrelky, ktoré si nakoniec oblečiem presne raz.
Už som sa takto pär krát okašlala. Ich využitie bolo samozrejne nulové a čo najviac neznášam sú "ležiaky" v skrini. 
Toto pravidlo sa ale u mňa nevzťahuje na kožené bundy, rifle, lodičky a biele alebo hippie košele. Iste to poznáte, keď nastane situácia, že sa musíte obliecť a upraviť za 10minút.
V panike a nervozite sa neoplatí vymýšlať extra stylingy. Mať preto záložný plán v podobe týchto jednoduchých kúskov je nevyhnutné. Mne sa to stalo nedávno ked mi kamoška povedala, že ideme na drink a za štvrť hodinu nech som hotová. Vykúzlila som teda jednoduché farby a trošku som predsa len zariskovala lodičkami v sýto modrej farbe. Musím povedať, že som sa v tejto kombinácii cítila veľmi pohodlne. Menej je niekedy fakt viac a zabudla som aj na doplnky.

★[Bunda/jacket: Mango, top/tričko: Benneton, jeans/rifle: Zara, bag/kabelka: Lindex, shoes/lodičky: Gate] ★