Translate

Hard Rock Republica

21:46:00 Unknown 9 Comments

Už dlho ma ťaží jedna vec.
Budem asi najúprimnejšia za celú tú dobu, čo sem píšem.
Je čas naliať si čistého vína. Koľkokrát denne o sebe a svojich činoch pochybujete? Mne sa to stáva často, a hlavne pri tvorbe blogu. Všimla som si, že návštevnosť a záujem o blogy prudko klesla. Týka sa to aj mňa. Dokonca si pamätám, že frekventované módne blogerky v Česku a na Slovensku s komentármi počtom cez 120, klesli na smiešnych 6. Môže za to instagram? Facebook ? alebo iná sociálna sieť? Alebo sú ľudia iba lenivci? Bol počet blogerov taký rovnaký a na jedno kopyto, že už svetu nemal čo povedať? Možno sme sa stali len obeťou systému a blogovanie bol len trend. Sama neviem, čo si mám o tom myslieť. Už vyše 5 rokov sa tu snažím o niečo, čo možno ani nemá zmysel. Alebo sa mýlim?

Kde bolo, tam bolo...

Ak ste len trochu tvorivý človek, iste ste pochopili, že toto miestečko pôsobí aj ako ventil myšlienok a nápadov. Vždy, ked vytvorím nový príspevok cítim sa výborne. Na začiatku mal tento blog celkom slušnú odozvu. Nikdy som ho netvorila kvôli tomu, aby som sa stala známa a hladkala si tu ego, ale jednoducho som mala pocit, že mám ako tak čo svetu povedať.
Uvedomujem si, že mám svojský vkus či nevkus, a je naozaj ťažké priblížiť ho ľudom, aby ho na sto percent pochopili.
Môj otec je hudobník. Hrá aktívne na gitaru a veľmi ma ovplyvnil muzikou, ktorá u nás večne hrá aj hrala. Rock' n Roll sa stal pre mňa útočiskom hlavne v puberte a láska k nemu trvá dodnes. Vždy budem tvrdiť, že je to najvplyvnejší a najrozmanitejší hudobný štýl v dejinách ľudstva. Ako inak ,móda s ním spojená na mne zanechala veľké stopy.
Myslela som si, že prostredníctvom blogu ľudom či mládeži, priblížim ako spojiť dva na oko nespojiteľné svety.
Je to svet módy, trendov a komercie, a druhá strana je môj svet, svet subkultúr, voľnomyšlienkárstva a nekomerčného umenia doby minulej. Všetko so všetkým súvisí.

Som to stále ja

Viete, ako sa hovorí, že bez vetra sa ani list nepohne? Tak bez Vás, milí čitatelia či prezeratelia, nemá práca na tomto blogu žiadny zmysel.
Som si plne vedomá, že nie som úplne vhodný typ na fotenie. Nemám ani dobrý fotoaparát na vytvorenie dojmu, ktorý by som si želala, a momentálne nemám vlastne ani človeka, ktorý by mi s tým pomohol. Na druhej strane, nechcem, aby ste sa pozerali na niečo, čo ani nie je pravda. Som úplne obyčajné dievča. Mám 168cm, dosť veľký zadok, čudne tvarovaný nos, vlasy ako seno a doma behám v teplákoch a vyťahanom tričku Black Sabbath. Viem, že nikdy nebudem pôsobiť ako modelka a ani sa nikto so mňa neposerie. Kladiem si otázku, či by sa niečo zmenilo, kebyže sa zmením ja. Môj štýl asi nikdy nebude trendy, ale zvyšovať si pozornosť na seba závratnou zmenou, to by som asi poprela celú svoju osobnosť. Keď chcem, viem sa obliecť ako figurína z obchodu, dokonca sa mi to aj páči, ale načo vlastne. Ja nemám rada tuctovosť a opičenie sa.
Neviem, či existuje nejaká iná cesta, ktorou sa budem ešte uberať, ale momentálne mám pocit, že asi nie.
Mne nestačia čísla. Pre mňa je dôležitá odozva, a tá už nieje. Stagnácia to je to isté ako pokles. Aspoň pre mňa. Ak ma teda ešte chcete vôbec čítať, napíšte mi sem. Ak nie, budem vedieť, že už nie je pre koho a týmto ďakujem za pozornosť.
:)

Ps: prepáčte za pravopis, nikdy mi nešiel a píšem sem cez smartphone...
Ps: a pozdravujem ľudí, ktorí mi pomáhali s týmto blogom. Ďakujem

Zatiaľ sa majte!
Monika
alias Fendi Foxeylady ;)


9 coments:

INA T. povedal(a)...

Moc komentáře nepíšu, ale i kdyby si to měla psát pro sebe, tak blog může fungovat jako tvůj deník. Zaznamenává co si prožila a jak si se cítila. Mám za to, že i když není pro široké masy tak si své čtenáře najde. Jde jen o to vytrvat, i když je to někdy těžké. Držím palce ať to nevzdáš. Ina

Unknown povedal(a)...

No mňa hadam drbne. Píšem už 3 komentár ak ani tento sa tam neukaze budem skusat do rana :-).
Zacnem po poriadku . Nelam si hlavu nad návštevnosťou lebo tvoj blog je jedinečný a ma punc kvality . Ja nepoznam na Slovensku takýto ani podobný blog ako máš ty . Nech si kadekto pise co chce ale tebe sa nevyrovná. My vieme co je dobre a vieme ze keby nebolo kapiel ako Sabbath a Zeppelin, Cream, King Crimsom atd tak by asi nevznikla rôznorodá Rocková a Metalova scéna. Fotky co pridavas su originálne a nemusia byt špičkové lebo su original od teba. Vždy som pochvalil fotografa . Zhrnutie, radcsej písať blog pre pár skalných ako pre nejaké trubky co nepoznajú Sabbath heh . Ja osobne sledujem len tvoj blog a občas niekam nakuknem ale v tom co robíš si jednička. Tak nevesaj hlavu a pokracuj ci su blogy v mode alebo nie kaslat na to , my sme Rock N Roll nie módny sHit.
Posielam objatie a vela zdaru \ m / \ m /

Unknown povedal(a)...

Nejak mi sem nejde pridat komentar, tak to skusim este raz. Monika nikdy som nesledoval tieto blogy, ale z toho tvojho som padol uplne na rit... Kazdy tvoj prispevok je uzasny a vzdy sa neviem dockat na dalsi. Mas u mna plnu podporu a urcite na to nekasli. :)

Anonymný povedal(a)...

Tento blog je super! Je úplně jiný než hromada blogů, kde se jejich autoři prezentují jako přes kopírák (kolikrát mám v seznamu nových příspěvků z různých blogů za sebou tři v podstatě úplně stejně oblečené a učesané lidi, kteří píší o té samé nové kabelce - kde je pak ta kreativita a osobní vklad?). Módní blogy sleduji už několik let a začínám být velmi zklamaná. Drtivá většina zajímavých blogerů už zmizela ze scény a v podstatě u všech, kteří mají hodně odběratelů, došlo k přeměně blogu na načančaný reklamní kanál. Už to není ono. Proto jsem tak ráda za světlé výjimky a tou je i tento blog. Nikdy sice nekomentuji, ale těším se na každý nový příspěvek. Jsem ráda, že stále ještě někdo píše o tom, co ho zajímá a co se mu líbí, protože je to podle jeho vkusu a ne protože mu zrovna došel balíček zboží zadarmo. Navíc, neznám člověka, který by byl tak nadšený 70. léty a hlavně, komu by sedmdesátky tak slušely. A u Tebe je to všechno tak přirozené, ať už jde o úlovky z druhé ruky, doplňky, dekorace nebo výlety autem. Fotky jsou taky skvělé. Byla by škoda, kdyby tato příjemná blogová alternativa zanikla...
Přeji hodně nápadu a ať se daří :)
Lucka

Czech Blondýn povedal(a)...

Hezky napsané, souhlasím s tebou v některých bodech. Možná že blogování skutečně bylo jen trendem a je na ústupu. Vydrží jen ti nejsilnější, které blog skutečně baví a naplňuje. Nejde o to, kolik máš čtenářů, pokud blog děláš s láskou, své příznivce si vždy najde! A to, že nejsi modelka s mírami 90-60-90 a nenosíš jen luxusní značkové oblečení mu přidává na kouzelnosti! ;)

Anonymný povedal(a)...

Zdravím ... toto je asi první komentář, který ti tu píšu, a chtěla bych říct, že kdyby jsi přestala blogovat, docela by mě to mrzelo, máme totiž úplně stejný hudební styl :-) Mimochodem, jak jsi tu psala, že pojedeš do Ostravy na Rival sons+Deep Purple, tak já tam budu taky, a jestli tě tam potkám, určitě tě pozdravím :-) Nezáleží na tom, kolik máš komentářů, myslím, že tě sleduje daleko víc lidí, než tu reálně komentuje, já například nekomentuju skoro nikde nic, ale to neznamená, že ty blogy nečtu ráda. A ten tvůj je skutečně originální a vybočuje z řady.

Unknown povedal(a)...

Ďakujem Vám všetkým za podporu, veľmi si to vážim. :) a budem pokračovať aj ďalej...

Anonymný povedal(a)...

Ahoj,

Tvoj blog si citam uz dost dlhy cas a ked si sa vratila s mantrou, velmi ma potesilo, ze si spat. Mam asi trochu iny vkus a mozno prave preto je tak zaujimave nahliadnut do Tvojho. Si inspirativna a bolo by mi luto, keby si to tu zavrela.

Amy Morgan povedal(a)...

Ahoj Monika :)
aj keď trošku neskôr ale nedá mi sa k tomuto článku nevyjadriť ... Dúfam, že si to ešte poriadne premyslíš, či sa blogu vzdáš pretože tak ako písali aj ostatní, aj mne sa najviac na tvojom blogu páči, že je úplne iný od všetkých ostatných. Máš skvelý štýl, počúvaš výbornú muziku tak čo viac si priať? Veľa krát som u teba narazila na všakovaké skvelé veci tak by ma to celkom zarmútilo ak by si prestala.. Chápem, že je to možno frustrujúce, že nevidíš na blogu takú aktivitu akú by si si priala ale každý máme slabé chvíľky.. a keď nemáš chuť niečo písať tak nepíš, a zase keď budeš z niečoho nadšená tak sa o tom s nami podeľ :)Ja sa do písania tiež nenútim lebo si myslím, že nemá význam písať "len preto aby bolo".
Bola si jednou z prvých blogeriek, ktoré ma na prvý pohľad zaujali a jedna z tých, ktoré ma inšpirovali založiť si vlastný blog.
Držím ti palce a dúfam, že to nevzdáš :) Nepoddať sa a nekráčať s davom kvôli sledovanosti je bohužiaľ vždy náročnejšie.., no verím tomu, že o to vďačnejšie!

LadyinBlack