Translate

1973

8:35:00 Unknown 0 Comments

Včerajšie teplo ma mimoriadne potešilo. Povedala som si, že posledný krát pôjdem "na boso".
Až teraz som si uvedomila, že okrem topánok mám všetko na sebe zo second handu. Asi by som si mala nejaký vlastný otvoriť. Táto košielka bola láska na prvý pohľad.
Je 100% bavlnená a pôvodne z Mexx-u. Tento retro print na mňa pôsobí tak nejako príjemne a hravo. Rozmýšlam, že by dobre sekla aj s púzdrovou alebo áčkovo strihanou sukňou. Ja som však zvolila hnedú mini. Suknička je z pravej jelenej kože a chová sa ako keď hladkáte semiš (hádže rôzne svetelné tóny). Mám ju už roky, ale nenosila som ju, lebo som do nej nezmestila a zapla som ju len horko-ťažko. Nuž čo, vtedy mi chutilo :D Ja nie som veľmi na minisukne, ale ako sa hovorí "Nikdy nehovor nikdy" . Detaili sme akosi zabudli cvaknúť. Kabelku som volila veľmi malinkú a prepáčte, že s nej vidno úplné minimum. Ešte ju neraz uvidíte.
Prajem krásny víkend ;)