Translate

Shopping

9:03:00 Unknown 4 Comments

Nákupy na dovolenke som obmedzila iba na také maličkosti. Kedže som čakala, že more bude plné mušličiek, bola som sklamaná, že tam nebola ani len jedna. Pláž bola prevažne štrkovo-piesková. Ako náhradu som si kúpila aspoň náhrdelník na šňúrke z riečnych mušlí. Samozrejme bez bižú by som domov ani neprišla, tentokrát som brala všetko v zlatom. Tá biela záclonka to je čelenka do vlasov z nejakého španielskeho obchodíku lacnejšieho razenie, kde som si kúpila ešte šortky a členkové čižmy.
 No a bez mydiel ani na krok ;)
(Olivové, jahodové a mentolové)
Vonia mi od nich celá kúpeľňa. No a Dalí, to proste musí byť ;)


4 coments:

Ev. povedal(a)...

Krásne vecičky si si kúpila! :)

www.hellomynameisev.blogspot.sk

Verča povedal(a)...

:) koupila sis hezké věci, ten náramek z mušliček je krásný:)

Unknown povedal(a)...

Ďakujem baby :)

Unknown povedal(a)...

Krásne vecičky a ti mydielka <3
theVandasdiary