Translate

Flower Power maxidress

9:55:00 Unknown 4 Comments

Tieto šaty mi trošku pripomínajú speváčku Joni Mitchell. Celkovo je to taký folkový štýl. Sú veľmi príjemné a dobre sa nosia. Na terajšie teploty a jemný vetrík ideálne. Tieto príjemné teploty mi však spúšťajú môj chronický problém a ten sa volá syndróm studených končatín. Stačí aby teplomer klesol pod dvadsať stupňov a moje ruky a nohy sú ako ľad. Pritom telesne nepociťujem, že by mi bola nejaká extra zima. Bojujem s týmto už od mala ale márne. Vždy to vyrieši len uzavretá obuv, či teplá štrikovaná ponožka. Preto som tentoraz sandále vymenila za členkové semišové čižmičky. Nebolo mi v nich vôbec nepríjemne, sú veľmi tenké.
Budete si hovoriť, že som psycho, ale tieto neznesiteľné horúčavy, ktoré sme mali, sú pre moje telo lepšie. Navyše ani moja pokožka nesvedčí o tom, že by som bola severský typ . Už sa doma smejeme, že by som sa mala presťahovať do nejakej teplej prímorskej krajiny.
More a večné slnko, tam sa cítim doma :) To je liek. Chýba mi dovolenka...
(šaty/dress: HM, taška/bag: Camaieu, topánky/boots: Lefties, okuliare/glasses: Promod)

4 coments:

Unknown povedal(a)...
Tento komentár bol odstránený autorom.
Unknown povedal(a)...

..úplne ti rozumiem..tiež mám ľadové nohy a ruky hneď ako je trošku chladnejšie a keď je vonku horúco vtedy mi je najlepšie :)..a to sťahovanie do tepla...nad tým uvažujem intenzívne uz asi rok :)

Verča povedal(a)...

Krásný outfit, jen bych možná zvolila jiné botky, ale i tak je to skvělé:)
Verranda

Unknown povedal(a)...

Páči sa mi výstrih vzadu, nemá chybu. Inak celkovo krásne šaty a Tebe veľmi pristanú! :-)

Katharine-fashionisbeautiful
Súťaž so Zonerom