Translate

Bollywood bag

10:25:00 Unknown 4 Comments

Neviem prečo je to tak, ale v etnoshopoch sa mi páčia tašky a kabelky oveľa viac než v bežnom obchode. Asi preto, že sú také farebné a veselé. Túto indickú mám už roky a volám ju ,,platňa´´ kvôli jej okrúhlemu tvaru. Tým, že je z látky tak sa mi nelepí na plece ako koženkové kabelky, čo považujem za veľké plus.  Neznášam dotlačené plece.
Ked tak pozerám na to ombré, už nie je asi veľmi moderné, ale kašlem na to lebo je to jediný spôsob ako si môžem zosvetliť vlasy až o toľko tónov. Mám úplne tmavé obočie , ktoré si žiada tmavú farbu. Je ťažké zbaviť sa čiernej, postúpila som až na tmavohnedú, ktorá na fotke aj tak vyzerá čierna hahah. Svetlovlásky ani neviete aké máte obrovské šťastie. Toto je asi moja najbledšia farba v živote akú som mala. Naposledy ako dieťa som mala také nejaké tmavšie plavé. Ešte som rozmýšlala, že by som si dala celú hlavu na nejakú tú orieškovú. No dosť bolo barbie kecov o vlasoch.....
Neviem ako to bude najbližšie týždne z blogom, lebo jediný notebook čo máme doma si berie otec na týždňovku, a mne môj naposledy zhorel. Takže ak sa odmlčím tak to preto..... Ja už niečo vymyslím ;) A viete do koho som sa zamilovala?
Rob Zombie /,,/
ps: konečne idú opäť horúčavy..... juchúúú ;) užívajte posledné dni....ja sa idem opaľovať
( sunglasses/okuliare:číňák/chinese shop, top/tielko:terranova, jeans/rifle: Zara, bag/taška: etnoshop, shoes/sandále: Tally Weijl )


4 coments:

Verča povedal(a)...

Zajímavý outfit a kabelka:)Verranda

julia povedal(a)...

Tak presne ten istý problém s kontrastom medzi prírodnou farbou vlasov a príliš tmavého obočia som roky riešila čiernou na vlasoch, aj keď bola na mňa dosť tmavá. Minulý rok som si nechala formou ombré-melíru posťahovať farbu a teraz mám viac-menej svoju farbu a som nadšená (a aj môj muž!). No a kontrast s obočím vôbec nie je nijak horibilný! A od Roba Zombieho mám radšej jeho filmy ako hudbu, ale charizmu má obrovskú.

Sabi povedal(a)...

outfit je geniálny, hrozne sa mi páči :) inak máš skvelé tetovanie ;)

www.beautiful-savage.blogspot.sk

Čajová povedal(a)...

Zbožňujem :*