Translate

Argelés sur Mer

9:51:00 Unknown 0 Comments

Včera som sa vrátila z týždňovej dovolenky vo Francúzsku, konkrétne úplne na juhu z mestečka Argelés sur Mer. Oblasť Katalánska na mňa urobila veľký dojem. Krásne domčeky, pestré farby, slnko, more, milí ľudia, ťažko sa mi vracalo domov do ´´slovenskej chmáry´´.... Všetko ma to nabilo obrovskou energiou. Chodili sme často na pláž, autobusom za jedno euro sme sa vozili kade tade a ja som niekedy ani nestíhala fotiť. Čakajte hojne príspevkov. V tom úžasnom teple som konečne vystriedala všetky možné šaty. Tieto síce už poznáte, ale na pláž to bola tá najlepšia voľba (mám pod nimi plavky). K tomu jedine môj obľúbený rastafari ruksačik zo sekáča do ktorého sa zmestí asi aj slon ;) a ochrana pred slnkom v podobe slameniaku.
Viac fotiek už zajtra ;)