Translate

Argelés Bag

9:27:00 Unknown 2 Comments

Nikdy neodchádzam z dovolenky bez nejakého suveníru typu kabelka, šatka a pod. Tento raz trh zaplavovali takéto farebné tašky všetkých možných kombinácii farieb a vzorov. Ja som si túto oranžovo-fialovú vyberala asi pol hodinu. Nevedela som sa rozhodnúť. Ani jedna nebola škaredá. Ten tmavohnedý klobúk čo mám na sebe je z kože a našla som ho len tak pri palme cestou na pláž. Náhoda to asi nebude, lebo si taký prajem už roky, ale nikdy mi to finančne nevyšlo. Niekedy si stačí asi len veľmi priať a život vám to hodí do cesty. Šaty sú z HM, sú staré a už ste ich tu videli neraz, ale sú veľmi obľúbené a dobre sa kombinujú s čímkoľvek.  Pri tomto fotení sme sa hrozne nasmiali,  už ani neviem kvôli čomu, ale po tých vínach to šlo nejak samo... ;):))) haha


2 coments:

Renata povedal(a)...

moc ti to sluší!!

Amy Morgan povedal(a)...

Tie šaty ti veľmi pristanú! :)
LadyinBlack