Translate

Puma

14:27:00 Unknown 1 Comments

Leto je v plnom prúde a okrem nosenia sandálov teraz maximálne využívam aj tenisky. V minulosti som mala s nimi dlhodobú pauzu, ale teraz som im opäť prišla na chuť. Som rada, že zvučné mená rozširujú svoj sortiment aj o retro modeli, ktorým ja fandím asi najviac. Rozhodla som sa preto doplniť svoju zbierku o ďalší model. Naposledy som neodolala červeným Adidas LA. Trainer, ktoré využívam hlavne na behanie. No teraz som potrebovala skôr niečo na bežné nosenie, alebo aj ako módny prvok teniskového trendu ;). Tento trend  síce nie je každému po chuti, no musíte uznať, že je minimálne zdravotne nezávadný, na rozdiel od takých ihličkových podpätkov. Proti gustu ale žiadny dišputát.
Asi najlepšie dámske tenisky čo som našla, jednoznačne vyhral eshop  sk.takemore.net .
Som dosť vyberavá na tvar tenisiek a potrpím si aj aby boli ušité s nejakou tou pravou kožou alebo vzdušnou látkou. Eshop obsahuje veľmi veľa modelov, ktoré mi padli do oka, no tento krát som si ale vybrala značku Puma, ktorú som nikdy pred tým nemala.
Snáď sa osvedčí kvalitkou, minimálne ako sesterská značka Adidas ;)
Dostala ma hlavne nezvyčajná farebná kombinácia béžovej, žltej a petrolejovej zelenej.
 



1 coments:

Ev. povedal(a)...

Tenisky vyzerajú super! Ja ich momentálne nosím viac ako sandále :D

Hello, my name is Ev