Translate

new in second hand

11:46:00 Unknown 0 Comments

Včerajšie návšteva second handu bola opäť raz úspešná. Mala som trochu čas na autobus, a tak som sa išla pozrieť čo pre mňa majú ;) Bola akcia všetko za 1,70€. Vzorované šaty alá Anna Sui, bavlnená košeľa, kovbojské čižmy a pruhovaný kovový náramok mi vyčarovali úsmev na tvári.  
Šaty si okamžite beriem zajtra do práce. K sidovke (kožený krivák) budú ako stvorené. Rozmýšľam, že by sa mi zišla aj hnedá sidovka z brúsenej kože. Na leto je to taký ten  odľahčenejší typ ako klasická čierna. Hlavne k bielim šatám to pôsobí dosť jemnejšie. V čižmách bol dokonca natlačený papier a na podrážke všetky možné nálepky. Nikto ich teda nikdy nenosil,  zrejme ich vyradili z nejakého obchodu. Potešilo ma to, obnosené topánky moc nemusím....
Pri fotení sa mi po pod nohy plietla aj naša mica, bude asi moja asistentka ;) :)))