Translate

Instagram 01.

17:38:00 Unknown 4 Comments

Ahojte :)
Práve si užívam Veľkonočné prázdniny na severe Slovenska na Kysuciach. Je tu naozaj krásne. Každú chvíľu sneží a trošku si pripadám ako keby sme išli oslavovať Silvester.
Takýto oddych v kruhu priateľov je balzam na nervy. Najradšej by som tu zostala ešte daľší týždeň...
Fotky na Instagrame sa mi zbierajú, tak som vybrala tie najobľúbenejšie. Hlavne vyšívanú sukňu, pri ktorej som fakt zaváhala a nespýtala som sa ani len na cenu. Toto ma bude mrzieť do konca života.
A ešte strieborné sako, ktoré čaká už len na lepšiu teplotu. Majte sa krásne a užite si pracovné voľno a kopec jedla ;)




4 coments:

czech foreigner povedal(a)...

jak to ze te jeste nesleduji na insta??? napraveno!

Sabi povedal(a)...

Sako je úžasné! :)

www.beautiful-savage.blogspot.sk

Unknown povedal(a)...

Noo, ja som sa totiž zabudla o ňom zmieniť :) tak šup šup

Unknown povedal(a)...

Ďakujem :)