Translate

Floral mantra

10:34:00 Unknown 4 Comments

Minulí týždeň bol pre mňa akousi nočnou morou. Moje celoživotné prežieranie si vyžiadalo svoju daň, a celý týždeň sa mi ozýval žlčník. Jasný signál od môjho tela, že už asi stačilo. Priznám sa s mojou postavou nie som až tak spokojná. Ved to vidíte sami. Rici, cici , pici....Vyrastala som na dedine v dome, kde starká vyvárala tučné jedlá a prepchávala ma sladkosťami. Vytvorila mi na cukor nepekný návyk. Bojujem s tým celý život. Momentálne som na diéte a papám samú zeleninu a ryžu a podobné veci, ktoré mi vôbec nechutia. Veľmi to bolí. Cítim stále hlad. Od januára som síce zvolila striedmejší režim, ale posledná návšteva chaty, tam som sa doslova predávkovala. No aby som tu netárala toľko o jedle, fotky sú z nedele. Boli sme prevetrať autá a celý deň sme sa vozili po okolí Bratislavy.  Teplota mi konečne dovolila zobrať si môj sekáčový úlovok v podobe floral kimona (neviem akoby som to inak nazvala). Zvolila som k tomu moje najobľúbenejšie rifle z Manga. Nosím ich skoro stále hlavne do práce. Sú také mekučké a pohodlné. No kvôli toľkej zelenine mi  začínajú  byť veľké. Na jednej strane ma to aj teší, na druhej štve, lebo nenávidím ked mi padajú nohavice. Sťahovať sa opaskom tiež nič moc pocit.  A ozaj mám novú kabelku. Takúto krémovú farbu mám prvý raz v živote. Má zlaté pracky a tak k nej môžem nosiť kopu zlatých doplnkov. Tiež Mango.


(Hat/klobúk:HM, Kimono:Second Hand, jeans/rifle: Mango, bag/kabelka: Mango, Top/tielko:Tezenis, shoes/topánky: second hand, sunglasses/okuliare:Promod)





4 coments:

Ľúbezná povedal(a)...

to kimono je top, plánujem nejaké kimono objednať z ebayu, ale neviem si proste vybrať! chcem asi čiernu klasiku, ale páči sa mi aj milión kvetovaných! A tvoj tiež, bože prečo ja na nič také v sekáčoch nenarazím :D
ľúbezná

Lucie Šumová povedal(a)...

Kimono jsem si teď pořídila taky květované. :) Vypadá dobře!

Zuzana povedal(a)...

To kimono mě dostalo, strašně moc ti sekne! ♥

THE KAWAII PLANET

Unknown povedal(a)...

Ďakujem baby :)