Translate

Oltárik.

11:31:00 Unknown 3 Comments

Zberateľstvo nepotrebných vecí je moja veľká vášeň. 
Pre mňa sú však potrebné.
Ked sa na svoje poklady môžem pozerať každý deň, hreje ma to na duši.
Predstavujem vám môj kútik, môj oltárik, kde je milión farieb a svet v ktorom mi blúdi myseľ dennodenne. 
Moje najnovšie potešenie je kniha od Taschenu -70s Decorative Art. 
Skoro 400 strán fotografii, mojej obľúbenej dekády. 
Najobľúbenejšia je však fotografia môjho ocina s gitarou pred naším domom.
Skvostný plagát s kolážou albumov a plagátov  60s a 70s doby v bývalom Československu, ale aj na západe ;) mám s brožúrky Pope Smoked Dope.

3 coments:

Jana povedal(a)...

ten buddha!

Unknown povedal(a)...

:) to bol vzácny úlovok z nejakeho bazáru

Unknown povedal(a)...

Zdravim tá chcem sa opitat kde si kúpila tu ciernu kozenku a tiež tu vysivanu blúzku čo máš pod kabatom.